Általános szerződési és vásárlási feltételek

Bevezetés

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója szeretne lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szolgáltató adatai, elérhetőségei

Cégnév: Kántor Adél egyéni vállalkozó
Székhely és levelezési cím: 2500 Esztergom, Szedres utca 15.
Adószám: 48187657-2-31
Bankszámlaszám: 10700361-74574685-51100005
Nyilvántartási szám: 58471575
Telefonszám: +36 20 496 3406
Email: shop@adels.hu
Kapcsolattartó neve: Kántor Adél
Szállítási partner: Foxpost, MPL
Megrendelések feldolgozása: Hétköznap 9 és 17 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-3 munkanap
A szerződés nyelve: magyar
Webáruház domain: adels.hu
Tárhely szolgáltató: Intelliweb Kft. ugyfelszolgalat@intelliweb.hu 7627 Pécs, Wass A. út 23. Cégjegyzékszám: 02-09-072195

Termékek kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelése automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termékek mellett találhatók. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Kedvezmények, kuponok

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kupon érvényesítése a kosár oldal bal alsó részén található kupon beváltó dobozban történik a kupon kód megadásával, majd a „Kupon beváltás” gomb megnyomásával. A kupont elfogadása esetén automatikusan levonásra kerül a kupon értéke a rendelés végösszegből.

A rendelés véglegesítését követően nincs mód a kupon utólagos beszámítására. A kupon készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges. A fel nem használt összegrész elveszik.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és ha attól eltér, a szállítási címét. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor a vásárláshoz szükséges adatokon kívül csak egy Felhasználónevet és egy jelszót kell megadnia. Ezeket az adatokat a rendszer eltárolja, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. A regisztráció további előnye a korábbi rendelések áttekintése, amely kényelmesebbé teszi a vásárlást.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (Személyes átvétel üzletünkben, FoxPost csomagautomata, vagy MPL házhozszállítás), valamint fizetési módot (bankkártya, banki átutalás vagy utánvét). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. Ezzel Ön elfogadja, hogy a megrendelése fizetési kötelezettséggel jár.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 – 17:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Visszaigazolás

Minden rendelésről visszajelzést küldünk e-mailben. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a rendelés elküldése után egy órán belül nem kapott visszaigazoló e-mailt, ellenőrizze spam mappáját. Ha ott sem találja, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Amennyiben a vásárlóhoz ez az értesítés 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Megrendelés módosítása, törlése

Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedezett fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés módosítását ügyfélszolgálatunknál. A hibás rendelés módosítását a regisztrációkor megadott e-mail címről küldött levéllel (shop@adels.hu címre) vagy telefonon (+36 20 496 3406) jelezheti ügyfélszolgálatunknak.

Fizetési feltételek

Áruházunkban bankkártyával, átutalással, vagy készpénzzel (utánvéttel) történő fizetésre van lehetősége. Bankkártyával történő fizetéshez partnerünk a Barion Payment Zrt.

Fizetés bankkártyával vagy Barion egyenleggel

Bankkártyával vagy Barion egyenleggel történő fizetéskor a böngészője átirányítja a Barion biztonságos szervereire, ahol a fizetés megtörténik. Ilyen módon a bankkártya adatokat és a tranzakciót nem az adels.hu webshop, hanem az erre feladatra specializálódott Barion Payment Zrt kezeli. A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Fizessen kényelmesen bankkártyával

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyája számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
Ha azonban regisztrál, soha többé nem kell begépelnie a kártyaadatait egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címe és jelszava. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságot is növeli!

Fizetéshez használhatja

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyáját
  • Visa vagy Electron bankkártyáját
  • Amex bankkártyáját

Fizessen kényelmesen bankkártya nélkül

Ha nincsen bankkártyája, fizetéshez használhatja, az előre feltölt Barion egyenlegét, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tud feltölteni, illetve amire ismerősei is tudnak pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mail címe és jelszava megadásával tud fizetni.

Ingyenes

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes. Nincs havi díj sem.
A Barion egyenlegkezelés is ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának vannak szerény díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes.

Barion alkalmazás

A Barion alkalmazásokkal követheti vásárlásait, Barion egyenlegét is itt kezelheti, illetve pénzt küldhet vagy fogadhat.

Barion googleplay appstore

Első a biztonság

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizze, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adja meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngészője zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja.
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

Fizetés átutalással

Honlapunkon lehetőség van a rendelés összegét banki átutalással is intézni, az ehhez szükséges információk:

Kedvezményezett neve: Kántor Adél egyéni vállalkozó
Bankszámlaszám: 10700361-74574685-51100005
Közlemény: Kérjük tüntesse fel rendelés számát!

Fizetés készpénzzel átvételkor (utánvét)

Rendelése ellenértékét kifizetheti készpénzzel vagy bankkártyával üzletünkben átvételkor.

Szállítás

A megrendelések állapota az oldal jobb felső sarkában található “fiókom” menüponton belül a „rendelések”-re kattintva ellenőrizhető. A funkció kizárólag a belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Személyes átvétel üzletünkben

Rendelését átveheti személyesen üzletünkben (2500 Esztergom, Petőfi Sándor utca 16.).

Személyes átvétel FoxPost Csomagautomatánál

Szállítási költség: 1 490 Ft.

Szállítási költség 50 000 Ft feletti rendelés esetén: 0 Ft.

A szállítási idő 1-3 munkanap.

Házhozszállítás Foxpost futárszolgálattal

A küldemények kézbesítése, szállítása Foxpost futárszolgálat és partnerei közreműködésével történik, Magyaroszág területén belül. A szállítási idő 1-3 munkanap.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőség) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A terméke(ke)t ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át.

Házhozszállítás szállítási mód esetében a vásárolt termékek össztömege nem haladhatja meg a 20 kg-ot. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag – a rendelés feladását követően – telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat. Amennyiben a rendelt termékek súlya meghaladja a 20 kg-ot, cégünk egyedi szállítási díjat kalkulál, melyről a vásárlót e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk.

Szállítási költség: 2 790 Ft

Házhozszállítás MPL futárszolgálattal

A küldemények kézbesítése, szállítása MPL futárszolgálattal történik, Magyaroszág területén belül. A szállítási idő 3-5 munkanap.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőség) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A terméke(ke)t ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át.

Házhozszállítás szállítási mód esetében a vásárolt termékek össztömege nem haladhatja meg a 20 kg-ot. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag – a rendelés feladását követően – telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat. Amennyiben a rendelt termékek súlya meghaladja a 20 kg-ot, cégünk egyedi szállítási díjat kalkulál, melyről a vásárlót e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk.

Szállítási költség: 1990 Ft

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás csomagolású vagy lejárt szavatossági idejű termék kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két héten belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él! A vásárló, az áru átvételét követő 14 napon belül, elállhat a vásárlástól kiszállítás és személyes átvétel esetén is. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható!

Termékszavatossági igényét Ön a termék forgalmazó általi forgalomba hozatalától számított két héten belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Elállási nyilatkozat minta

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:
Kántor Adél 2500 Esztergom, Szedres utca 15., vagy shop@adels.hu.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során banki átutalást alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

Amennyiben a termék kiszállításra került és Ön mégsem szeretné megtartani a terméket úgy a terméket saját költségén kell visszajuttatni cégünkhöz.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Adatkezelési irányelvek

Adatkezelésről szóló nyilatkozatunkat és szabályzatunkat itt találja.

Panaszkezelés

Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor haladéktalanul vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén ugyancsak hívja ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:

  • Rendelési szám
  • Panasz típusa és leírása

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:

  • Hiányzik termék a csomagból – Írja le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és a lehető leghamarabb térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.
  • A rendelt termék helyett más érkezett – A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, és telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendők egyeztetése céljából. A cserét jellemzően futár partnerünk végzi. Önnek a történtek bejelentésén kívül semmilyen teendője nincsen!
  • Sérülten érkezett a termék – Készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.
  • Előre fizetett, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek – Ha van rá lehetősége, és ügyfélszolgálati időn belül veszi át a csomagot, akkor azonnal hívja ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül elintézzük, hogy ott helyben átvehesse a csomagot. Amennyiben már átvette a csomagot, akkor írja meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámla számát és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt. Igény esetén  az összeget le is vásárolhatja webáruházunkban.

A vállalkozásnak illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti cégünkkel.

Panaszát az alábbi elérhetőségeken tudja közölni:

Írásban

– Posta cím: 2500 Esztergom, Szedres utca 15.

– Email cím: shop@adels.hu

Szóban

– Telefonszám: +36 20 496 3406

Cégünknek a panasz írásbeli megválaszolására annak beérkezését követő 30 nap áll rendelkezésére.

A cégünk székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap cím: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

További panasz esetén a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat:

https://fogyasztovedelem.kormany.hu

Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az adels.hu webshop általános szerződési feltételeit.